May 30, 2011

Semester Pendek

Aku nak jugak cerita pasal short sem aku.tak kiraa. :P :P HAHAHA! environment baru.mesti lah kekok kan? ke korang tak? woaahh.hebat laa korang.okay.aku tak.kekok dengan tempat baru.orang baru.LOSER? mungkin juga.HAHAHA! 

Gambar gambar..

ni tengah betul betul belajar.bukan tengah gossip.well, aku register dua subject je sem ni.0.5credit hour jee.hoishh.aku bukan malas nak belajar laa.memang aku saje register sikit sikit dengan harapan dapat buat Herbalife full time.HEHE.sekali short sem daa.semua pon nak laju jee.kelam kabut aku di buat nyaa.Tapi, tu laa kan rezeki dtg daripada Allah.tak mintak tak dapat.bila Allah bagi tu Alhamdulillah lah.*senyum legaa gilaa.*


bangun awal awal pagi okay.ohh.tak jadi masalah langsung.dalam class tak ngantuk, kecuali bila tak ada Herbalife Tea-mix.HEHE.

dorm-mate baru.wee~ Meet Farhana.teman bilik saya. But but, i really miss my zana.zana, aku rindu kau.rindu kau gelak.rindu perangai kau yang buat aku malas nak layan kauu! rindu semuaaaaaa pasal kau.ZANA GILAAA! pstt, zana oii.aku paling rindu nak gossip pasal mentega Herbalife ngn kau.HEHE.

Semester pendek sangat laju.jumaat dah mid-term.tapi, hati ni berdebar debar nak EOM.haishh.kalau kau cuak semacam, maksudnya, kau kurang nutrisi.JOM minum SHAKE duluu.jyeaahh!

Kenapa kena minum Shake Herbalife?..
  1. First sebab, shake dia sedaaaaaappp gilaaa! lima flavor- french vanilla, french chocolate, tropical fruit, cappucino and and strawberry.kecur liur.HAHAHA.
  2. COMPLETE nutrition.untuk badan kau jugak.generate energy, build up health cell etc etc..
  3. FOOD, LOW CALORIES easy and fast as fast as fast food. (faham tak apa yang aku cuba sampai kan?) HAHA.
  4. FOOD FOR SMART PEOPLE!
Can you have a meal with a complete nutrition and low calories, served in just 2minutes, balance diet food at the same time you can exercise at least 2hour a day, everyday? CAN YOU?

FREE wellness evaluation contact me! i'm Personal Wellness Coach.
call or msg: 013 3320385 
THANK YOU (:

p/s: Sekiranya, saya boleh tunjuk kan cara untuk naik berat badan, turun berat badan, maintain berat badan, improve kesihatan and and skin complexion. Contact saya yee (:

1 comment:

Unknown said...

haha..qira sempat lagi kan promote:)

tapi tetibe macam tertarik lah ngn herbalife awak tu..hehe