May 14, 2011

Rezeki Allah nak bagi kat semmmuuaa hambaNya yang mintak

Assalamualaikum semua (:


Okay nak taip laju laju.sebab tak nak buang masa, ni sikit je, ringkas je, pendek je iklan aku nak buat. iklan kat blog sendiri tak yah bayar. nak buat iklan kt surat khabar, magazine, blog orang lain, kene bayar.yaa.penjimatan berlaku di situ yee tuan tuan dan puan puan.Hihihi.






Ehh.Nak hap-date sikit laa.aku baru  balik dari bangkok (Y) 5hari aku kat sana.bessttt.2hari is for training, and lagi 3hari shopping laa! the training was amazingly increadible.SUMPAH! fun gila.tu la Herbalife, sambil kerja, sambil have fun. Ada tak company yang bagi kerja tapi tak stress? ada? tak da nyaa. Herbalife is the only company, Bagi Health and Wealth.woww! Alhamdulilah, thanks Allah kenal kan aku dengan Herbalife.and thanks Allah, you've gave me the very very supportive Ummi and Papa (': Balik dari Bangkok, Alhamdulillah and thanks Allah sekali lagi turun kan rezeki untuk aku and family yang tak henti henti Alhamdulillah.


Guys, my business tengah sangat sangat growing. Alhamdulillah. and and aku really really need business partner.aku nak korang sama sama grow ngan aku. rezeki Allah ni, aku nak share ngan semua manusia. Masa aku kat bangkok, aku sedih sangat sebab tengok market business kat Herbalife ni majority is non Muslim. cina, india. Sedih tau. mana orang islam yang berjaya? jangan cakap tak de, we are just getting started! (Y) 


Jom ramai ramai kita naik kan martabat and economy Muslim. JOM JOM! HEY, WHAT ARE YOU WAITING FOR??! 


Jemput datang semua,
vanue: Times Square, tingkat14.
date: 15May 2011, Sunday
time:10am

cari part time income cuti cuti sem ni? RM500-RM1000 per month or weekly income? 
i know how! ask me now!
contact: 013 3320385
p/s: i'm not along, i'm just nak tolong.hee~ :D

No comments: