June 15, 2011

aku pon dalam hati semacam tak percaya

Bismillah..

HEHE.lama tak hupdate blog *ayat-skema-jawapan-org-takde-masa-update-blog.HAHAHA! Aku saje jee tak nak update blog.Sebab tak nak awak stalk saya lebih lebih (perasan ada stalker tegar.HAHAHAHA) Currently.......

YES YES.saya sedang lagi dalam semester pendek.and and still doing HERBALIFE business.was just fine.HEHE.semua orang herbalife pon tengah kerja macam org gila sekarang ni.termasuk aku.tapiii manade tension.ENJOY jee (y).BTW, kitorang tak di paksa pon untuk bekerja.Ehh.kami tiada boss.boss untuk diri sendiri lahh.BESTT.Alaa.aku bukan nak income banyak² pon.RM5000 pon dah cukup.tapi, aku tengok dorang (org Herbalife) boleh earn sampai ratus² K.OMG! 0_0 ! AKU PON NAAAKKK!! so, aku decide to work like them.

saya dulu seorang guru.sekarang, buat herbalife gaji dah 120k.saya pernah bercuti (stop kerja) selama sebulan dalam herbalife.income tetap masuk.pergi holiday dah banyak tempat.duit tetap tak luak.income MLM memang tak stable, kadang² RM110K, kadang² RM130K. 
-Prest Team Member.

Weyyy.income tak stable tapi ratus² K, okay laa kan? huii.best laa.dalam umur 25tahun.income aku RM15OK.boleh bayang tak? BOLEHH! (ini dreams aku.) ehh ehh! sekarang aku baru 20tahun. and and aku akan tiru cara orang dah berjaya dalam herbalife ni kerja. for the sake of my family jugak and my future.tapi semua ni pon dengan izin ALLAH.iAllah.Ummi aku cakap, "its all depends on your NIAT." And yess.i really sure about it.Hee~

And aku rasa, i've made a right decision dengan menjadi family of herbalife. Sekarang, aku tengah puasa shopping. Challengging tuuu.Best tau kalau dapat challenge diri sendiri.HAHAHA.Tapi, sebenarnya kan, dah TER-shopping online.alaa, tudung je pon.sape suruh tudung tu cantik sangat.HAHAHA! Okay, lepas ni aku tekad and nekad (copp! apa beza nekad and tekad?) tak nak shopping langsung sampai bulan9.SEBAB, on my 20th birthday, 24Sept nii, ada surprise untuk diri sendiri.HAHAHAHA.(boleh tak, nak surprise kan diri sendiri? weyy.comel gilaa!) HAHAHA.Which is, my first dream will come true.AMIIINN. (muka beriya riya insaf.) and and, you guys doakan kan laa aku eyh.hee~

Apa buat aku terkinja-kinja dalam herbalife ni? money? tak tak.its not about the money its about honey . It is about the products itself.Criusly, product herbalife sangat sangat amazing.weyy.tatau nak describe mcm mana product tu.okay read this site people.For short, herbalife is a nutrition product yang buat kan kau sihat anddd.......sihat. because the sciences behind the products and tak lupa juga kuasa NYA. (: Heh.senang cerita nak tahu lebih.contact laa saya. kita jadi kawan selamanyaa.HAHAHA (: Save num ni kat phone korang 013 332 0385 and save contact as "qira Herbalife" (perlu laa mengajar sampai mcm tuu ??) HAHAHAHAHA.

Okay dah.gtg people.ehh jap.tak sah laa kalau tak upload gmbar.tak meriah nyah blog mak.HAHAHAHAHAHA. 

 wan anis afiqah wan azhar.
 siti farhana omar


 shaqira afina mohd azman

photo favorite saya. tajuk: sakai-nak-mampos! (tapi i wasa i cutee sangat.) *boleh lempang saya sekarang.

Okay peeps! have a nice day! take care all (: 

2 comments:

cahaya yg t'pelihara said...

salam...seriously mcm tertarik lps bace ur post about herbalife. btul ke leh cari income lbih ngan product herbalife nie?:D

Shaqira Afina said...

betul betul! HEHE.sbb kite dah rasa.awak amek laa num kite.senang nk cerita cerita.nk cerita kat dlm ni tak best.HEHEHE.