May 12, 2011

~ izzlorna.com 1st Special Giveaway

Assalamualaikum...

Balik extravaganza terus dapat homework.HAHA.banyak benda and pictures aku nak share ngn korang semuaaa.beeessttt sangat extravaganza kat Bangkok.memang extraordinary!! Okay okayy.before tuu nak settle-kan dulu homework ni.Giveaway by kak lorna.kak lorna sendiri yang suruh aku buat okay.so aku dengan berbesar hati nyaa pon buat laa.HEHEHE. Kak, saya memang seorang yang patuh (: (whatever qira.HAHAHA!)

By the way korang, ni giveaway aku yang first tau (pfftt! tu pon nak kasi tahu, -_-") ye laa. giveaway yang gda buat dulu tu aku terlepas.kalau tak mesti aku yang dapat hadiah tuu.kan gda kan? HAHA. Weyhh! diam, concentrate buat homework (giveaway kak lorna) SEKARANGG!! :D Sorry kak, saya terlebih lebih pulak.okay okay start. start dengan tajuk duluu. tajuk mesti kat centre (macam nak tulis karangan berformat pulak.HAHAHA!)

TAJUK: ~izzlorna.com 1st Special Giveaway.

*best before 30may 2011 (:

Jom! jom! korang jom! jom join giveway blogger yang bernama Izzlorna. Ramai ramai kita kasi akak ni pening untuk pilih pemenang GA nii. Nyahh oii, hadiah yang kak lorna nak bagi kita ni kemain lagi!! HEBAT! DASYATT!! HAHA. Dua hadiah utama and tiga TIGA weyy,yes, three hadiah saguhati.aku tatau laa hadiah saguhati yang kak lorna nak bagi tu apa kan.dia macam hadiah misteri gitu.ala ala gores dan menang.korang doa doa laa hadiah saguhati tuu, iPhone ke BB ke bergaya sikit.HAHAHA.Banyak kan hadiah.maksud dia kat sini, ayuh kita join GA ni ramai ramai sebab hadiah yang kak lorna tawarkan banyak.macam tak luak gitu.EKEKEKKEKE.

Syarat-syarat penyertaan takde laa mencabar mana. korang click and follow blog penganjur GA ni. and pasang banner and copy pastu paste ads kat sidebar blog.dah siap.senang kan? Pastu, tag 3orang. kak lorna cakap lagi ramai kita tag lagi bagus.okay tag sekarang.

SAYA NAK TAG 6 ORANG.yaayy!!

♥ ZANA ♥
♥ NANA ♥
♥ GDA MAJIDAH ♥
♥ HAJAR SHARBINI ♥
♥ ANIS ASYURA ♥
♥ SHIQIN KAMAL ♥

Thank you (: .Pesanan buat blogger yang kene tag "Padan muka :P Ampa ampa semua jangan buat malu aku nahh. ampa dah kene tag. ampa buat noh GA ni.yaaa.ANDA KENA PAKSA.Buat jangan tak buat.all the best. byeeeeeeee.nyiaaaahahahahahahaaa."

Okay sekian sahaja.jap jap.nak check balik.1 2 3..okayy done.dah boleh submit.HEHE.

Thanks kak lornaaa...Take care blogger...byeeeeeeeeeeee (:

1 comment:

Izzlorna said...

Slm Qira :)
terhibur akak baca entri Qira neh...
tqvm joined GA Lorna...
gudlak ya!