April 30, 2011

i get weak. that is my problem...

Hello korang.ehh.Asalamualaikum semuaa (:

Aku tengah online kan ni.ehh, tengah keje laa.sambil sambil tuu hap-date laa blog.kaannn.HAHA.sambil tuu tengok tv, maksudnya, tv tu memang terbukak.crius.tatau siapa bukak.ayyookk! HAHAHA.tetibe, tengah keje.aku menangis."qira, nape menangis?" kenape? kenape? HAHAHA.Tak lahh.tetibe jee rasa sedih (tu laa, ponteng training lagi.)

Sedih laa macam² dalam kepala hotak ni haa.full. Istighfar, ingat Allah. Alhamdulilah legaa. (: Thanks jugak kat Zana.kau memang kawan yang hebat! aku bersyukur gila dapat kenal kau and and kita KAWAN. Crius Zana! Thank you sooo much. Bila aku down, Zana salu angkat aku.memang laa aku berat.Zana kuat weyy boleh angkat aku.HAHAHAHA! Zana, i love you girlfriend :D

Congratulation Prince William and Kate. Meriah gila wedding dorang.Royal Wedding kan. Besttnyee. Bahagiaa.aww.


Cantik nya baju Kate.kan korang kan? kat twitter semua dok tweet dress Kate.memang cantik, simple. Emm, semua perempuan nak bahagia. nak Happy je all the time.HEHE.tapi...




emmm, why? Hak individu.sebab why ni lah aku menangis. Kenapa? tah laa korang.aku bukan jenis nak luahkan semua benda.aku prefer to be a good listener (good ke??). nak meluahkan, mungkin, kat sorang je dalam 10orang.HEE.


Okay, sekarang, i'm counting days nak ke EXTRAVANGANZAAA!! fiiiiuuwwww~ to Bangkok people.can't wait! can't wait! :D 






Tak sabar nak g Bangkok sebab tak pernah pergi sana satu. and reason yang paling kuat aku nak ke Bangkok is to BELAJAR! nak tambah pengalaman. nak dengar sharing daripada Billionaire Team (billionaire okay) and and orang² yang dah berjaya dalam bisness Herbalife ni. Aku nak jadi macam diorang. Aku ada dream yang saaaaangat besar. and aku nak semua dream aku tuu jadi kenyataan! Emmm, and korang doakan aku selamat pergi and selamat sampai yee. Ummi! Papa! doakan Qira! (cehh.macam nak g esok.HAHA)


Aku selalu ingat pesan Kak Dayah. Dia cakap,life kita ni macam guli. dari tempat atas kita jatuh ke bawah.bila guli jatuh ke lantai, ia akan melantun. Sama dengan life kita. Kita down, after all the effort we have made, Allah pay for it. Allah tahu apa yang paling baik untuk kita. Cuma, jangan give up je dalam life ni.kann. Emmm, aku suka quote ni "What goes around, comes around." Kannnn.betul kan? Sebab, Allah Maha Mengetahui. (jaga laa kau perempuan!!) Hari ini kita dajjal orang, esok lusa, orang lain pulak dajjal kita. Sama² laa kita doa yang terbaik untuk diri kita. Semua rezeki and nikmat milik Allah and Dia yang Maha memberi. (:


Okay korang....bbyee..take care ya!

4 comments:

Aishiza Xanna said...

ouch! im touched qiraa! i love you too girlfriend :')

A wisher said...

aku suka kak daayah kau punya simbolik!go kak dayah and qira!!!

yatie's EPISODE said...

qira, hari tu akak tempah header kat sini:

http://manismanismasam.blogspot.com/

try email dye. kat blog dia ada email. tak tawu dye trima tempahan lagi ke tak. cube. (:

Ummu Ukasyah said...

Assalammualaikum..

jom join..

http://izzlorna.com/izzlorna-com-1st-special-giveaway

TQ