April 23, 2011

woaahhh !

Ishh zana la ni punye keje! ada ke gi tag aku blog paling wonderful. "PALING" laa kan.HAHAHA! Buat malu aku je weyy.Tapi tak pe.demi kau zana, aku tebalkan jugak muka blog aku ni untuk tayang contest blog paling wonderful.HAHAHA! nah tempek ni ! (wahh.gitu)


Hadiah Misteri menanti pemenang tuu yang buat aku dupdapdupdap ni.KAHKAHKAH! (perasan dpt menang laa tuu.) HAHA!

Syarat² penyertaan :

1] Jadi follower DHIA'S BLOG
2] Blogger perempuan atau lelaki pon boleh join.
3] Blog yang dikira 'WONDERFUL' tak kesah lah cantik ke, comel ke, smart ke, hensem ke, macho ke, pendek cerita, yang berjaya menambat hati si empunya contest gitu,..cewahh,..HANYA 1 BLOG TERPILIH SEBAGAI PEMENANG,...
4] Buat satu entry pasal contest & DHIA'S BLOG. Tempek banner contest sekali.
5] Tag kepada 5 orang blogger and make sure mereka tahu mengenai contest ini.
6] Letak banner contest di sidebar blog anda dan link-kan terus ke 
entry ni.
7] Setelah selesai, tinggal kan link entry anda mengenai contest ni di comment entry ini. empunya contest, NadiaJohary akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
8] Bermula 15 April 2011 sehingga 15 May 2011. Lama kan kan??gunakan masa yang banyak ni untuk hias blog korang supaya jadi Wonderful! okay?

Syarat kelima, tag! (tah sape tah aku nak tag nii.HAHA)

Kak syira (blog akak cantik gila.akak mesti join!)
Haja Sharbini (sila jadi rajin ye hajar)
Aina Marhamah (tekpena tag aina lg ohh.HEHE)
Aina Abdullah (sila-sila)
Anis Asyura (aku mmg takboleh lupakan kau! HEHE)

Sekian terima kasih (:

2 comments:

Dhia Johary said...

Thanks yaww sebab join my contest,..haih,..try je lorh,..nanti tinggalkan link entry eh,..susah lak i nk cari nanti,..mana tau ure the 1!! hoho,..all the best and good luck! XD

mekja said...

xretilaa kwe wei ... ki8