February 10, 2012

PEMBAHARUAN

BISMILLAH...

Assalamualaikum semua. Sihat? kihkihkih.

After all, i have decided to start bloging. again. why? Sebab err err sebab, SUKA HATI AKU LAH. HAHAHAHAHAHA! Sounds menggelabah gila kan? Tak apa pon. you guys boleh label aku pape je. In fact, manusia ni memang suka judge orang. Even, aku sendiri pon buat. So, fair lah kalau aku pon kene judge or label by others. Kan?

Besides, aku selalu letak dalam kepala otak bahawasanya, hanya ALLAH yang jadi HAKIM dalam life ni. Apa aku buat, cakap and pendam, Allah je yang tahu. Untuk orang bercakap tentang aku, criusly, aku tak heran langsung. I'm used to that. Even, my bestfriend pon talk bad about me belakang-belakang. Lastly, kantoi. Tipu kalau aku kata aku tak makan hati. Tapi aku diam je. Sikit pon aku tak marah. Sebab itu hak diorang. Tak apa lah, moga moga mereka sedar kesalahan mereka. Well, manusia semua makes mistake.

Okay. Aku bukan nak buruk buruk kan orang kat blog ni. no no no! Itu tidak manis ya. Blog tempat aku cerita apa aku nak cerita. And cakap apa yang terpendam. Aku ni memang jenis pendam, introvert. Aku memang pesen tak reti nak luahkan masalah-menangis menangis-cerita kt kawan. OHH! HAHAHA! Itu bukan Shaqira Afina. Peace.

Basically, my blog is about me and my life. Thats all. hehehe. Till then. Assalamualaikum :)

No comments: