July 5, 2011

Love my life after all.

Bismililah.. (:

Salam korang.alhamdullilah sekarang tengah cuti. yayy! Happy bukan sebab aku nak duduk relax pon kat rumah. aku happy sampai lompat lompat non-stop cakap "yayy!" muka ceria, senyum sampai ke telinga, sampai mata pon sepet sepet, sebab happy sangat maksud nya happy gila, SEBAB...DAPAT BUAT HERBALIFE FULL TIME.yayy!! doesn't mean, aku kene bangun pagi pagi, mandi, siap siap terus g keje, drive dalam jammed ikut orang orang lain p keje.no no no.itu lah benda yang paling aku benci.Haihh, kerja ngn Herbalife ni senang je, simple. Ikut suka kau laa nak keluar rumah pukul berapa pon.tak de siapa heran pasal kerja kau.kau kerja ke tak kerja, suka hati kauu.bestt kan?? HEHHEE.aku suka benda benda yang "ikut suka hati aku ni" HEHE (:

Ehh, okay okay, kene tulis blog laju laju, sebab de appointment dah petang ni.and for the first time, aku dengan rela hati nyaa nak pergi jogging. OH MY GOD! macam mimpi. crius! sebelum ni, aku paling benci jogging. Aku boleh bagi sejuta alasan untuk tak p jogging.HEHE.

Okay kawan kawan, saya ketagih Hetbalife sudah.


Jangan gelak laa weyy. Ni memang the official photo of me.ketika umur aku 19tahun.okay thanks.hehehe.






muka cute gila.and dalam banyak banyak gambar dalam folder picture tu, tah kenapa gambar ni yang jadi favorite aku.HEHEHE.

Lepas satu kejadian, and aku asyik think of "it", aku decide nak crius, gila gila diet.skip semua meals, and nak jog petang petang, (tapi tak buat pon.HAHAHA) Tetibe, HERBALIFE muncul depan aku.aku pon try laa. Start daripada tu, aku rasa life aku dah lain.everything change. Alhamdulilah. crius weyy.rasa macam "Ya Allah, alhamdulilah, my life is back.hihi".




Time ni, dah consume Herbalife dah. 7minggu kalau tak silap. yang pasti, 7minggu, i've lost 7kilo.yayy!


ni yang paling latest. lepas lost 10kg.cakap "uyooo" ramai² sekarang. HAHAHA.

Okay dah. Aku just tukar cara permakanan aku je WITHOUT skip any meals. Baru aku perasan, hows your body function and the size of your body is depend on what you eat. Senang cerita, apa yang kau makan, itu lah kau. dalam tak sedar, kita sebenarnye, selama ni, makan untuk badan kita je. padahal yang nak makan sebenarnye, cell dalam badan. Sepatutnye, kita kena bagi priority kat trillion cell dalam badan, bukan perut.HAHAHA. Next entry, aku cerita pasal badan pulak yee.

Ehh.okay laa.gtg. Saya berubah lepas, saya sendiri decide untuk berubah.hehe. take care y'olls. bbye.ohh.one more thing, start your day with a good nutritional breakfast.tq.hehe.

4 comments:

Unknown said...

HIDUNG DAH PANJANG MANCUNG! TAHNIAH. KITE SUKA NGN PERUBAHAN KAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

nuranisasyuraahmadrizaniff said...

wahhh ! sumpah nati aku tak cam kau dah. heheh. tapi herbalife ni mmg jadi. sepupu aku dulu berisi gak skrg slim dah. :) gd lux qira !:)

maher said...

fuyyoooo...qira ko ni... xcam kawe tgk ko demo...cun!!!!!!!!!!!!!!

natasya eddie said...

blog lawa! suka :D
and my friend pun pakai herbalife :)