April 13, 2011

Salam.






Kekok tetibe sebab lama sgt tak post.Alhamdullilah.done with the final thingy,YAYY !! MERDEKAAA. anddd sekarang aku kerja full time. Alhamdulillah.gaji dapat hari hari.bestt bestt (: Ohh yee.last month aku qualify supervisor and this month aku target World Team and aku nak bawak Ummi and Papa gi Korea on this September. Well. birthday aku kaaannn.yayy ! celebrate my 20th birthday kat Korea !! Amiinn.


 By the way, saya nak wish Happy Birthday to my dearest upline.woww.tengah drive tengahari tadi tetibe enset nokia cikai aku berbunyi.message masuk.dalam hati "mintak mintak laa customer re-order tak pon orang tanye pasal product" HEHEHE. Sekali ! tahu tak message dari siapa? okay from kak syira. kak syira cakap " Salam team! i've got my first birthday present! Alhamdulillah i've got RM3700 for last month salary..Alhamdulillah (3kali). so team come on ! we work together for the best achievement next month! " Ya allah.memang aku tak terbakar laa kan. sangat sangat sangat inspired aku. Kak syira memang upline yang hebat ! Bila aku down je.aku gi kat dia merengek rengek "kak syiraaa mcm mane nii....tolonggg..bla bla blaa" ( sangat loser. HAHA) jawapan kak syira pendek jee. "Numbers cukup tak fina?" annndd aku tahu laa.okay.numbers aku tak cukup lagi.kerja sekarang. Thank you sooooooooo much kak syira.nasihat.tunjuk ajar.kongsi segala cerita. SEKARANG, kakak dah tuaa, SELAMAT HARI TUAAAAAAAA ! :D


Woaahhh.kak syira hebat laa dah dapat 3k sebulan.and to be realistic (pesan kak niwa), aku pon hebat.aku earn hari hari.paling best dalam 2hari aku dapat RM5OO.Alhamdulillah.thanks ALLAH. and aku doa rezeki aku tak kan putus putus. sebab, I HAVE A BIIIIIGGGG DREAM. and i'll make sure, all my dream will come true.Amin ya rabb (: and and aku paling tak sabar nak pergi BANGKOK ! (cepat laa bulan limaa.) Tomyam kung satuuu ! 


p/s: kawan kawan, doa untuk saya macam ni pulak "YA ALLAH, jadikanlah Shaqira Afina World Team, 12500vp, bulan April 2011" Ingat weyy, doa mesti specific. HAHA, thanks korangg (:


sekarang, beri laluan sebentar kepada IKLAN 


"Nak buat side-income hari hari or sebulan sekali or tiap tiap minggu ? contact this number
 013-3320385"
THANK YOU (:


Adiosss~

4 comments:

Unknown said...

good luck qirafina blogspot. saya rindu anda nihhhhhhhhhhhhhhhh! :DD

nanakoo said...

good luck qra!!

Shaqira Afina said...

gdaaa, aku rindu kau jugak cikguuu (:

Shaqira Afina said...

thanks nana (:, rindu kau perempuan !