February 16, 2012

wordy wednesday

Rasa awkward pulak bila sehari tak bukak blogspot. Gaaaaaahh *ini sudah over!!*hehehe. Nothing much pon harini. To conclude, hari rabu adalah hari buruk saya. Dan saya totally tak okay. Dari pagi hingga malam (8am-11pm) Harap² tidur saya mendapat mimpi indah seperti mimpi dirisendiri menghadap berjuta-lemon makanan yg lazat atau terjumpa harta karun lanun lalu saya belanjakan harta tersebut tanpa had atau saya berpakaian seperti princess dalam situasi di istana kaca sedang bersanding bersama ahmad afifi yg berpakaian tuxedo dengan rose merah sekuntum. kahkahkah! Yg last sekali tu bukan mimpi, itu berangan. Whatever! Atleast, aku boleh gelak. Malas ah nak cerita pasal hari buruk ni. Harap rabu depan dah tak buruk dah. Amin. 




Terima kasih kepada ini sebab boleh buat kita gelak. Yg ini pon. aww. Sweet! Tapi yg ini lah paling win! Disney favorite kita kot. hehehe. k lah. eh eh! yg ini last ni. Find out the "ini" keh! wooo. spooky gila kan? kahkahkah! Till then, assalamualaikum and good night :)

No comments: