March 20, 2011

Ya Allah.tolong laa faham

Salam semua (:


Rumah manis rumah.baru je sampai semalam.boleh tak, nak cakap aku balik rumah bukan sebab rindu family.tapi sebab nak jadi supervisor? HAHAHA.kejam kah? HAHA. Aku nak supervisor sooooooooooo badly.bulan March ni jugak.ehh.sekarang jugak. Ya Allah. tolong laa faham.


Bila aku dah jadi supervisor in International Herbalife Company *woww.nama glamor nyah ! (:


Maksudnye, aku dah bersedia nak jadi leader and like criusly aku nak tolong sihat kan orang.


Maksudnye, aku akan dapat gaji tiap² 15th in a month dari company. macam orang yang dah keje tuu.


Maksudnye, aku punya business makin mantop. 50% untung.


Maksudnye, aku dapat makan product free.aku bukan lah nak free sangat.for the sake of my family jugak (:


Yang paling bestt, maksudnye, aku dah qualify semuuuuuuuuaa promotion yang herbalife buat.


Yang latest is yang ni. tengok ni !!




Tak nak gila pulak kan aku tengok DSLR kat situ. bagitahu sikit sape nak bagi dslr free?? ade ? ce cite, ce cite.HAHAHA. Herbalife je bagi nyah oii.


So guys, korang doa kan laa aku.pleaseeeeeeeeeee.doakan aku dapat jadi supervisor bulan March 2011. Doa tau. doa cani "YA ALLAH, jadikan lah Shaqira Afina supervisor herbalife bulan march 2011" doa mesti clear okay.HAHAHA.


Okay adik dah nages.bbye.

3 comments:

mekja said...

hhaahhaha makin kurus laa ko skg ...
aku doakan dpt dslr 2 lg .. kasi ak 1 ...=,="

Shaqira Afina said...

doa tau haja.Thanks weyy (: doa aku cepat kaya sekali (:

mekja said...

wokes !! :p